Verbeterd servicetraject voor optimale service


Verbeterd servicetraject voor optimale service

Door intern scherp te zijn op processen en waar nodig deze processen te verbeteren, verbeteren wij onze service. Straks vertel ik meer over het aangepaste reparatietraject, eerst geef ik aan hoe u uw mails direct naar de juiste afdeling kan sturen. Hoe korter de lijnen, hoe sneller vragen beantwoord kunnen worden. Daarom hebben wij onze bereikbaarheid geoptimaliseerd door specifieke mailadressen aan te maken voor sales en service.  

Korte lijnen

Gebruik deze mailadressen om direct met de juiste afdeling in contact te komen:

[email protected]  - voor bestellingen en vragen over orders 

[email protected] – voor offerte aanvragen en informatie over producten

[email protected] – voor service en onderhoudsvragen 

Bescherm uw apparaat bij verzending

Door de enorme drukte bij de pakketdiensten, merken wij dat veel pakketten beschadigd bij ons aankomen. Daarom willen wij u vragen om de apparatuur die u naar ons opstuurt voor onderhoud of reparatie, extra goed te verpakken. Waar mogelijk, zoals bij de Oxybaby, in de originele koffer. Veel apparatuur is gevoelig voor schokken doordat er sensoren inzitten. Wanneer u grotere apparatuur, zoals gasmengers naar ons opstuurt, dan raden wij aan om deze op een minipallet te plaatsen. Bij palletbezorging zien wij een stuk minder transportschade dan bij vervoer van losse dozen. 

Wie, hoe en wat?

Het komt regelmatig voor dat wij een apparaat binnen krijgen waarvan wij niet weten wie het opgestuurd heeft en waarom. Meestal kunnen we de eigenaar wel achterhalen aan de hand van het serienummer, maar het werkt sneller en prettiger als wij direct de benodigde informatie hebben. Daarom hebben wij het reparatietraject aangepast. 

Volg onderstaande stappen wanneer u apparatuur naar ons opstuurt: 

Servicetraject bij Handelsonderneming PD

Zodra het pakket bij ons afgeleverd is, ontvangt u een ontvangstbevestiging. Als wij het pakket een week na aanmelding nog niet binnen hebben, dan bellen wij u om dit te melden. Wij beoordelen het apparaat en nemen contact op als wij vragen hebben. Vervolgens krijgt u een prijsopgave en zodra wij daar akkoord op hebben, wordt uw apparaat gerepareerd en sturen wij uw apparaat zo snel mogelijk naar u terug. 

Verbetering van het gebruik

Als dezelfde reparaties regelmatig terugkomen, dan komt dat vaak door verkeerd gebruik. Als extra service spreken wij het apparaat dan met u door. Indien nodig kan er een afspraak gemaakt worden, zodat een van onze verkoopadviseur bij u langs komt om extra uitleg te geven en te kijken wat er verbeterd kan worden in het gebruik. Neem gerust contact met ons op als u de oorzaak wilt achterhalen waardoor bepaalde apparatuur stuk gaat. 

Apparaat in bruikleen

Wanneer een apparaat kapot is en daardoor uw productieproces ernstig gehinderd wordt, dan kunt u een verzoek indienen om een apparaat in bruikleen te krijgen. Vermeld daarbij duidelijk om welk apparaat het gaat, inclusief typenummer. Wij sturen deze dan zo snel mogelijk naar u op. Zodra u uw gerepareerde apparaat retour heeft, stuurt u het bruikleenapparaat naar ons terug. 

Klantgericht

Met het verbeteren van de bereikbaarheid en het optimaliseren van het servicetraject, willen wij u nog beter en sneller kunnen helpen. 



Linkedin icoon
Vond u dit interessant? Deel hem online!
Boutjes

Plan een gesprek


Graag nemen wij ruim de tijd om met u te sparren over welke oplossingen het beste passen bij uw onderneming.

Plan daarom een vrijblijvend adviesgesprek zodat wij u kunnen overtuigen over onze expertise en dat wij u beste oplossingen kunnen aanbieden.

Advies aanvragen
PD Gas Technology
menu sluit
sluiten

Bel mij terug verzoek

Een moment geduld alstublieft...

Bel mij terug